×

Zasady zwrotu lub wymiany towaru

  • Towary zakupione w sklepie internetowym 9c.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni.

Pamiętaj że zakupione towary nie mogą być zniszczone, zabrudzone lub nosić śladów użytkowania. Zasada ta dotyczy produktu oraz opakowania. Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać wszystkie metki, instrukcje obsługi lub inne dodatkowe elementy z którymi produkt jest sprzedawany. Towar może zostać wysłany na nasz adres lub zwrócony osobiście przez konsumenta w naszym sklepie stacjonarnym:

Adres zwrotów:

9c Amadeusz Lisiecki
ul. Koronowska 17
61-046 Poznań

Adres zwrotów do Paczkopunktu INPOST:

Paczkę zwrotną możesz nadać do naszego PaczkoPunktu INPOST: POP-POZ238
Adres e-mail do zwrotu paczki: [email protected]
Telefon do zwrotu paczki: 789 723 999

  • Pamiętaj aby do paczki dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy:
Data: (tutaj należy wpisać datę)
Dane konsumenta: (tutaj należy wpisać dane konsumenta)
Oświadczam iż odstępuję od umowy zawartej w dniu (tutaj należy wpisać datę zawarcia umowy) i zwracam następujące produkty:
- (tutaj należy wpisać listę zwracanych produktów)
Numer dowodu zakupu: (tutaj należy wpisać numer faktury lub paragonu)
Proszę o zwrot ceny towaru wraz z kosztami dostawy na następujący numer konta bankowego: (tutaj należy wpisać numer konta bankowego)
Podpis: (tutaj konsument zobowiązany jest złożyć podpis).
  • Wymiana towaru

Możesz poprosić o wymianę towaru na inny (np. inny rozmiar). Zalecamy aby do zwracanego produktu również dołączyć informacje o wymianie, to przyśpieszy proces obsługi zwrotu. Jeśli wystąpi różnica w cenie to albo my zwrócimy Tobie nadpłatę albo będziemy prosić o dopłatę. Wymianę realizujemy tylko pod warunkiem dostępności towaru.

  • Brak możliwości i ograniczenia zwrotu

Pewna grupa produktów jest wyłączona z możliwości dokonywania zwrotów. Są to:

  • Liny i sznury cięte na wymiar
  • Wszelkie produkty dostępne na zamówienie indywidualne, personalizowane lub wykonywane wg wytycznych klienta lub konsumenta
  • Produkty spożywcze
  • Prasa

W przypadku zamówień wysłanych poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej nie są zwracane koszty wysyłki towaru, a zwrot wartości zamówionego towaru jest dokonywany tylko na konto bankowe przelewem krajowym lub zagranicznym.

Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrotu towaru) są zapisane w naszym regulaminie.
Product added to wishlist
Product added to compare.

Store 9c.pl uses cookies in order to provide services in accordance with our regalam. You can specify the conditions for storing or accessing cookies in your browser.