Zasady zwrotu lub wymiany towaru
-
Towary zakupione w sklepie internetowym 9c.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni.
Pamiętaj że zakupione towary nie mogą być zniszczone, zabrudzone lub nosić śladów użytkowania. Zasada ta dotyczy produktu oraz opakowania. Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać wszystkie metki, instrukcje obsługi lub inne dodatkowe elementy z którymi produkt jest sprzedawany. Towar może zostać wysłany na nasz adres lub zwrócony osobiście przez konsumenta w naszym sklepie stacjonarnym:
Adres zwrotów:
9c Amadeusz Lisiecki
ul. Koronowska 17
61-046 Poznań
Adres zwrotów do Paczkopunktu INPOST:
Paczkę zwrotną możesz nadać do naszego PaczkoPunktu INPOST: POP-POZ238
Adres e-mail do zwrotu paczki: [email protected]
Telefon do zwrotu paczki: 789 723 999
- Pamiętaj aby do paczki dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy:
Data: (tutaj należy wpisać datę) Dane konsumenta: (tutaj należy wpisać dane konsumenta) Oświadczam iż odstępuję od umowy zawartej w dniu (tutaj należy wpisać datę zawarcia umowy) i zwracam następujące produkty: - (tutaj należy wpisać listę zwracanych produktów) Numer dowodu zakupu: (tutaj należy wpisać numer faktury lub paragonu) Proszę o zwrot ceny towaru wraz z kosztami dostawy na następujący numer konta bankowego: (tutaj należy wpisać numer konta bankowego) Podpis: (tutaj konsument zobowiązany jest złożyć podpis). |
-
Wymiana towaru
Możesz poprosić o wymianę towaru na inny (np. inny rozmiar). Zalecamy aby do zwracanego produktu również dołączyć informacje o wymianie, to przyśpieszy proces obsługi zwrotu. Jeśli wystąpi różnica w cenie to albo my zwrócimy Tobie nadpłatę albo będziemy prosić o dopłatę. Wymianę realizujemy tylko pod warunkiem dostępności towaru.
-
Brak możliwości i ograniczenia zwrotu
Pewna grupa produktów jest wyłączona z możliwości dokonywania zwrotów. Są to:
- Liny i sznury cięte na wymiar
- Wszelkie produkty dostępne na zamówienie indywidualne, personalizowane lub wykonywane wg wytycznych klienta lub konsumenta
- Produkty spożywcze
- Prasa
W przypadku zamówień wysłanych poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej nie są zwracane koszty wysyłki towaru, a zwrot wartości zamówionego towaru jest dokonywany tylko na konto bankowe przelewem krajowym lub zagranicznym.
Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrotu towaru) są zapisane w naszym regulaminie.