×

Zasady zwrotu lub wymiany towaru

  • Towary zakupione w sklepie internetowym 9c.pl możesz zwrócić w ciągu 14 dni.

Pamiętaj że zakupione towary nie mogą być zniszczone, zabrudzone lub nosić śladów użytkowania. Zasada ta dotyczy produktu oraz opakowania. Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać wszystkie metki, instrukcje obsługi lub inne dodatkowe elementy z którymi produkt jest sprzedawany. Towar może zostać wysłany na nasz adres lub zwrócony osobiście przez konsumenta w naszym sklepie stacjonarnym:

Adres zwrotów:

9c Amadeusz Lisiecki
ul. Koronowska 17
61-046 Poznań

Adres zwrotów do Paczkopunktu INPOST:

Paczkę zwrotną możesz nadać do naszego PaczkoPunktu INPOST: POP-POZ238
Adres e-mail do zwrotu paczki: [email protected]
Telefon do zwrotu paczki: 789 723 999

  • Pamiętaj aby do paczki dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy:
Data: (tutaj należy wpisać datę)
Dane konsumenta: (tutaj należy wpisać dane konsumenta)
Oświadczam iż odstępuję od umowy zawartej w dniu (tutaj należy wpisać datę zawarcia umowy) i zwracam następujące produkty:
- (tutaj należy wpisać listę zwracanych produktów)
Numer dowodu zakupu: (tutaj należy wpisać numer faktury lub paragonu)
Proszę o zwrot ceny towaru wraz z kosztami dostawy na następujący numer konta bankowego: (tutaj należy wpisać numer konta bankowego)
Podpis: (tutaj konsument zobowiązany jest złożyć podpis).
  • Wymiana towaru

Możesz poprosić o wymianę towaru na inny (np. inny rozmiar). Zalecamy aby do zwracanego produktu również dołączyć informacje o wymianie, to przyśpieszy proces obsługi zwrotu. Jeśli wystąpi różnica w cenie to albo my zwrócimy Tobie nadpłatę albo będziemy prosić o dopłatę. Wymianę realizujemy tylko pod warunkiem dostępności towaru.

  • Brak możliwości i ograniczenia zwrotu

Pewna grupa produktów jest wyłączona z możliwości dokonywania zwrotów. Są to:

  • Liny i sznury cięte na wymiar
  • Wszelkie produkty dostępne na zamówienie indywidualne, personalizowane lub wykonywane wg wytycznych klienta lub konsumenta
  • Produkty spożywcze
  • Prasa

W przypadku zamówień wysłanych poza granicę Rzeczypospolitej Polskiej nie są zwracane koszty wysyłki towaru, a zwrot wartości zamówionego towaru jest dokonywany tylko na konto bankowe przelewem krajowym lub zagranicznym.

Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrotu towaru) są zapisane w naszym regulaminie.
Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania.

Sklep 9c.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.