Wybierz lekkość i wytrzymałość! Przednia część raków jest stalowa, tylna część raków aluminiowa. To rozwiązanie zapewnia równowagę między technicznością/ciężarem/osiągami i trzymaniem w lodzie. Dzięki zastosowaniu miękkiego systemu połączenia tylnej i przedniej części raki zajmują niewiele miejsca podczas transportu. System mocowania LEVERLOCK UNIVERSEL jest dostosowany do butów z wycięciami z tyłu.
- Bardzo lekkie i ultrazwarte:
- tylna część z aluminium oraz łączenie CORD-TEC z polietylenu o wysokiej gęstości (HDPE) dla zmniejszenia ciężaru raków,
- przednia część stalowa i system miękkiego połączenia dla zmniejszenia objętość raków schowanych w pokrowcu,
- tylko 570 gramów z podkładkami ANTISNOW.
- Przeznaczone są na skitury i do podejścia w terenie lodowcowym:
- przody ze stali umożliwiają wbijanie ostrzy w lodzie lub chodzenie po skale,
- przody stalowe dla maksymalnej trwałości,
- 10 zębów zapewnia dobrą stabilność w twardym śniegu,
- dwa przednie, szerokie ostrza zapewniają solidne trzymanie w twardym śniegu,
- długość ostrzy zoptymalizowana do precyzyjnego osadzania,
- podkładki ANTISNOW ograniczające gromadzenie się śniegu pod rakami,
- system mocowania LEVERLOCK UNIVERSEL: działa ze wszystkimi butami z wycięciami z tyłu,
- dopasowanie długości raków bez narzędzi,
- dostarczone z pokrowcem transportowym CORD-TEC.
- Całkowita modułowość dzięki systemowi ALPEN ADAPT:
- tylna część, linki, podkładki przeciwśnieżne i system mocowania mogą być wymieniane osobno,
- systemem mocowania FIL lub FIL FLEX do wszystkich przodów butów (z wycięciami lub bez).
- kompatybilne ze wszystkimi mocowaniami przednimi, by dopasować się do większości butów z wycięciami z przodu lub bez: wąskie, miękkie, buty do telemarku, snowboardu itd.
- Uwaga: należy sprawdzić kompatybilność raków z używanymi przez siebie butami.
- Materiał: aluminium, stal, stal nierdzewna, poliamid, o wysokiej gęstości
- Raki dostarczane z pokrowcem transportowym i ANTISNOW
- Ciężar: 540 g (z FIL), 570 g (z FIL FLEX)